Love snow and cash


En dag full av en decimeter snö, kärlek och lite extra pengar i fickan är inte helt fel! Älskar att vakna upp bredvid min älskling på morgonen, slippa bry sig om hela världen och bara ta morgonen timme för timme. Varje gång jag sitter på tåget hem får jag ångest och vill bara tillbaka till hans varma famn. Lite extra idag då det yrde runt med stora fluffiga snöflingor i luften. När jag hoppade av tåget och väntat i snön ett tag så bemöter mamma mig med en underbar mening: Vi ska städa. Men när man får cash för arbetet så känns det som en ganska underbar tanke. En mysig kväll har spenderats framför tvn i soffan med en väldigt mysig hund i knäet. Min Lördag har varit bra, önskar söndagen kunder vara lika slapp men det ligger några böcker i skolväskan och väntar. Är jag flitig imorgon så kommer jag ta en titt i dom! <3

Kommentera här: