1 Läs mer >>

En "liten" snok

Köpenhamn zoo

Ibland är dom vänner och ibland inte, jag föredrar när de är vänner!

Inte alltid vänner

0 Läs mer >>
Ikväll besökte jag och familjen Kullaberg där pappa Tobias och Christoffer fiskade medans jag fotade och mamma solade en mysig liten utflykt!

Kullaberg

Idag hade jag och älsklingen planerat en resa till Köpenhamn zoo. Vi började dagen med att försova oss, varför inte liksom? Men till slut kom vi iväg till Danmark några timmar senare än vi tänkt oss. Vi kanskr inte är de smidigaste resenärerna men efter mycket blod svett och tårar så fick vi se alla djuren! Bilder kommer!!

Köpenhamn zoo

0 Läs mer >>

idag var jag på kiviks marknad med Anna-Maria och Frida. Det var en väldigt trevlig utflykt! Nu sitter jag på bussen på väg till Åstorp där jag och älsklingen ska mysa och kolla på Spartacus!

kiviks marknad

Idag plockade jag och min bror 6-7 liter kantareller. Jag tål inte kantareller det fick jag nys om för ett år sedan men jag tycker fortfarande det är lika kul att leta upp dom. Dock så är det inte lika roligt att rensa dom sen när man kommer hem! När jag kom hem tog jag en välbehövlig powernap på soffan. När jag vaknade så var det tid att cykla ner till gymmet så även idag cyklade vi 2,6 mil och körde ett tufft pass nere i Perstorp.

Kantareller

0 Läs mer >>
Imorgon blir det förmodligen stranden med min bror och Isabell, det ska ju bli super fint väder enligt väderprognoserna!

going to the beach

Idag har jag målat lite i solen, kan säg att vattenfärg i solen inte funkar speciellt bra. Frågade min bror om han var sugen på att följa med till gymmet idag. Han har inte tränat på evigheter och föreslår att vi ska cykla ner till Perstorp. Jag är inte speciellt glad för att cykla men när han gav mig den utmaningen kunde jag ju inte säga nej. Så det blev lite "mer" än ett vanligt pass idag, 2,6 mil på cykel och ett hårt pass på gymmet. Jag är heeeelt slut nu!

Helt slut

0 Läs mer >>
Tänkte försöka vara något aktiv här. Idag har jag legat och grillat mig själv i solen i nån timme. Sen hjälpte jag mamma att göra grillspett och dagen avslutades hemma hos Anders där det sköts lerduvor och grillades. Helt okej dag, helt okej.

En helt vanlig söndag

1 Läs mer >>
Måla är den perfekta underhållningen när man är sjuk. Bilden ovan har jag målat klart idag blev ändå ganska nöjd. Brukar ju måla med oljefärg men nu testade jag akryl och nu kan jag definitivt se fördelar med att måla med vattenfärg också!