Onödiga saker om mig!


Tänkte skriva ner lite jätte onödig fakta om mig!
Every time i get hungry i turn into a diva. Blir sur snäsig och gnällig om jag inte fått mat på länge.
Jag är livrädd för mörker, ända sen barnsben har jag inte rört mig ensam utanför dörren efter mörkret fallit.
Jag får ont i hjärtat om jag är elak mot någon, riktig ångest och ont i hjärtat.
Jag kan inte vara sur länge! Efter kanske 15 minuter är jag glad igen och glömt vad som hänt.
Om en överdrivet tjock människa kränger i sig hamburgare på Mc Donalds kan jag störa mig på det.
Tvivlar är något jag ständigt gör på mig själv och jag är överdrivet kritisk mot mig själv.
Hatar att åka tåg för det gör jag 10 timmar varje vecka.
Jag hatar när folk skriver att de älskar varandra efter en månad, stör mig. Även om jag vet att det kan vara möjligt att de gör det men högst troligen inte.
Jag hatar att spela spel för att jag är rädd att förlora.

Kommentera här: