Inget är som förr


Tillbaks till skolan idag, efter att ha varit sjuk i en vecka och lov i en så har jag inte varit i skolan på två veckor. Det verkar bli en hård period fram till jul. Kalendern fylls med uppgifter som ska vara klara de kommande veckorna. Ångesten ökar men jag ser fram emot jul så det känns ändå okej att tiden går framåt. På fredag ska jag kolla bio med mina fina tjejer, vi ska se twilight breaking dawn del 1. Sjukt taggad för att se den filmen även om jag inte är något stort fan så har jag hört mycket om filmen i förväg och därför har jag blivit grymt taggad på att se den. Nu sitter jag och taggar med musik för ikväll ska jag träna. Efter gymmet blir det att sitta uppe ett tag framför tvn för jag börjar inte skolan förens efter lunch någon gång imorgon. <3

Kommentarer:

1 anna-maria:

skriven

Va fin bild :) Ses snart! <3

Kommentera här: