i hope to see you standing by my christmas tree


Då har man redan helg, spenderar kvällen framför tvn tillsammans med familjen! Idag har jag varit jätte flitig och gjort klart två stycken arbeten som skulle vara klara. Sen har jag beställt hem den första julklappen och jag kan knappt vänta tills den kommer hem i brevlådan, hoppas det blir som jag tänkt mig. Det var tänkt att jag skulle göra en liten önskelista till min blogg men jag har ingen aning om vad jag önskar mig just nu, när man var liten hade man ju en önskelista som var två sidor lång... <3

Kommentarer:

1 kajsa:

skriven

Nä du lär få en barbie docka om jag inte får nån önskelista snart!

2 Josefi:

skriven

Gör ett kollage sen när du har en liten aning om vad du önskar dig. Mycket roligare!

Fin bild på Chilli förresten c:

Kommentera här: