Du går med blicken vänd


(En bild får Robins fest i helgen)

Sitter och lyssnar igenom Veronica maggios nya album, jag kan inte få nog av dessa underbara låtar. Idag total lurade Isabell och Josefi mig när vi spelade kubb på idrotten. De sa att alla siesta biljetter var slut sålda och jag blev jätte besviken. Jag såg ju verkligen fram emot siesta med två underbara tjejer, allt kändes knas. Men då helt plötsligt började de båda skatta och sa att de skojade. Båda två höll på att få vars en kubb pinne i huvudet. Men jag blev ändå glad att deras usla skämt inte var sant!

Det var en hyfsat kort skoldag då vi fick gå hem och arbeta på religionen. Fick kanske inte riktigt gjort så mycket jag hade tänkt mig idag, inte så mycket skolarbete i alla fall. När jag kom hem somnade jag på sängen i en timme, senare hade jag ingen lust att sätta mig med en tråkig lärobok så jag tog på löparskorna och sprang en runda istället. Nu mår jag toppen efter en joggingtur i skogen och ska försöka lära mig några nya spanska ord.

Kommentera här: