Tiden springer iväg


Lov och jag umgås med underbara vänner, vilket gör att bloggen blir dåligt uppdaterad.
I Fredags så umgicks jag med min kusin, vi kollade filmen red riding hood. Filmen var helt okej, lite små läskig. Senare åkte vi rundor i Perstorp med Jenny, vi snackade och skrämde upp varandra. Trevligt! När min kusin skulle lämna mig här hemma överraskade även pappa med smarrig smörgåstårta.
Lördag var det fest hemma hos Basse och det var riktigt skoj! Alla blev lagom runda under fötterna och stämningen var verkligen på topp. Dagen efter träffades vi alla för att grilla i skogen, mycket mysig speciellt när jag hade Oliver med mig dit! Senare åkte jag och Oliver hem till mig och kollade film, mysigt!
Måndagskvällen spenderades i en biosalong med mina fina flickor. Vi såg filmen Water for elephants. Bra film men den levde inte upp till mina förväntningar, dock tyckte jag att miljön och sättet de filmat på var väldigt fint!

Undra om någon läser allt detta! Kram

Kommentarer:

1 Leonora:

skriven

I read :)

Kommentera här: