Min otur---> någon annans Tur.

Tisdag: lång och seg dag i skolan som för en gångs skull gick snabbt och var helt ok!
Dagens pluss: vi har fått läsk och godis automater på skolan där vi har den billigaste läsken i hbg! Haha
Dagens minus: Skulle inviga snask maskinen och då :O fastnar min chokladbolle i maskinen, så jag och Isabell försöker på alla sätt och vis att få ut min boll! men maskinen är både dö tung och inbrottssäker, så vi går till rektorn har världens skrattanfall och försöker förklara att min chkladboll fastnat, snäll som rektorn är försöker han med rubba den stora tunga godisautomaten, när han inte kan rubba den ens en centimeter bestämmer han sig för att gå och hämta pengar till en boll till! då kan min Chokladboll trilla ner! och rektorns stannade men bara för några sek för sen trilla den ner och han gav den till isabell någon har tur av min otur? Är detta rättvist ?

Kommentarer:

1 Isabell:

skriven

hahahaha ^^

Kommentera här: