benen bär inte längre min kropp

 



Blubb blubb jag och min mysse :D

Igår så tog maten i matsalen slut så när vi kom fick vi först bara frysena brödbitar.
Sen efter 1 timmes väntan kom en väldigt kletig spagetti.
Mer otur då jag skulle gå på toaletten och dörrhantaget på insidan hoppade av från de man öppnar med så jag var inlåst på toalletten i 10 minuter, tankarna han flöda iväg, tex så han jag tänka att jag skulle dö och svälta men så blev det aldrig.
Jätte hungriga jag ställer mig i kön på mc men hinner aldrig fram för folk tränger sig
Men alla misstag gjorde min dag toppen (Y)

Idag var jag i skolan 1 ½ timme för hadde massa ont i huvudet, ingen träning för mig idag ont ont i mina ben!

Imorgon är det fredag, jag och älskling har 5 månader samt att det är lan på skolan :O

Föresten någon som är sugen på att stå modell lämna en kommentar, <3

Pussilipuss

Kommentera här: