........oh sunny day !!

idag vaknade jag av att pappa står i skriker i trappen att det var telefon till mig
Lyckas i mitt desperata försök att ta mig upp ur sängen där jag gärna ville ligga kvar...
Det var Johanna som väckte mig för vi skulle nämligen till stranden, det belv ingen lång dag på stranden då det var en massa moln och inte värst mycket sol

Nu sitter jag här och försöker laddar mobilen med musik efter en lång cykel-tur, men mobilen den är verkligen konstig! Tror sliden glappar eller liknande.. vilket betyder att det inte går så jätte bra....
Vad händer ikväll? Jag ska packa då det imorgon bär av till Magnarp där jag ska sommar jobba, med andra ord tvätta och sedan måla farmors hus.
Har aldrig åkt dit ensam... men det ska nog gå vet inte hur många dagar detta kommer att ta dock. Men kameran följer med och farmor har både internett och dator så jag klarar mig nog!
Pluss att det är jätte närma till havet och jag trivs som fisken i havet
Puss!

Kommentera här: