magnarp/vejby strand








Idag blev jag väckt av farmor klockan halv 8, för dom är det nog konstigt om man inte tycker det är normalt att gå upp så fruktansvärt tidigt. Först blev det fruckost sen skulle man börja jobba! En vägg fick jag i alla fall tvättat,
Efter vi varit på ica vågen och handlat potatis, sill, jordgubbar, daimglass så bar det tillbaka till huset för att laga middagen.
När väl middagen var klar och vi va proppmätta både på potatis och sill och jordgubbar och glass så hoppade vi in i bilden för att åka till sofiero, aldrig varit där innan men där var i alla fall väldigt fint. Runt klockan halv 5 blev det dax att åka hem .
Dagen blir lång om man går upp tidigt så jag han även med att kolla fotografier både på min själv och tobbe och kusiner när vi va små men även på släkten. Sen tog jag cyklen ner till stranden för att kolla på solnedgånen!
Nu blir det snart att gå och lägga sig

Kommentarer:

1 JP:

skriven

Alla bilder är fina , men den sista bilden är verkligen vacker!

2 samantha:

skriven

Tack älsk :) <3

3 fadia:

skriven

åh, vad fina bilder!!

4 Samantha Svensson:

skriven

tack gumman :) <3

Kommentera här: