År 2010

 En sumering av år 2010
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag slutade 9an, jag åkte utomlands till Tenneriffa, Jag började på gymnasiet. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften men i år har jag 1 löfte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej. De är lite väl unga
4. Dog någon som stod dig nära? En av våra hundar gick bort

5. Vilka länder besökte du? Teneriffa

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 3D bio. Jag är nog den enda som ännu inte vatt och sett en film i 3D.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Jag har många minnesvärda stunder från 2010. 
8. Vad var din största framgång? Min största framgång är nog att jag inte är lika rädd att ta kontakt med folk och låter ingen köra över mig. Jag tycker även själv att jag gjort framgångar inom Fotograferingen. 
9. Största misstaget? Här har jag inget vettigt svar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nån förkylning bara. 
11. Bästa köpet? Jag gör nästintill bara bra köp så allt som utökat min garderob under året. Kanske denna skjorta och mössa :D

12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder skor smink kamera stuff
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Ja! Det är jag helt hundra på.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Maskinen- buffalo blues & Maskinen-Pengar Båda låtarna gick ständigt på repeat i sommras och satt många leenden på läpparna. Det fans fler låtar som livade upp men dessa kom jag att tänka på dirrekt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare. Det var ingen släkting eller vän som jag förlorade. Många fina vänner gav mig glädje.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Jag önskar att jag hade fotograferat mer poträtt av folk. Att jag inte tänker så mycket utan bara gjort. Då kanske jag skulle upplevt och lärt känna mer människor.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Spenderat mindre tid vid datorn kanske. Om man har överflödig tid eller inga idé så sätter man sig oftast vid datan.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och släkten hemma hos min mobror

19. Blev du kär i år?
Ja jag blev kär men det är inte all kärlek som håller men jag ångrar det inte
20. Favoritprogram på TV? Kan inte välja men sex and the city och 2 and a half men
21. Bästa boken du läste i år? 14 år till salu hemsk och lite sorgsen bok men den går inte att slita sig ifrån. Gjorde även upptäckten om hur mycket bättre Twilight böckerna är om man jämför med filmerna.
22. Största musikaliska upptäckten?
Oj det va svårt. Spelade mycket bra musik under hela året! Regina spektor kanske?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick en hög med kläder som jag själv valt.
25. Något du önskade dig men inte fick? tatuering
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Mina kompisar kom hem till mig och gav mig den sjukaste presenten ever.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det kommer det alltid att finnas man lär sig från sina misstag! 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jag har lite halvrockig, nördig, pojkig den går inte att förklara med ord för den e mixad och verkligen min stil.
29. Vad fick dig att må bra? Alla som fick mig att le och skratta kärleken.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Småkär i justin från the hills 
31. Vem saknade du? Min mormor
32. De bästa nya människorna du träffade? Alla nya i klassen för de är underbara <3

Kommentarer:

1 myrann:

skriven

Du firade julen hos din Farbror, inte morbror väl? :P

Kommentera här: