sammanfattning;)

Hela veckan har jag varit riktigt trött!
Onsdag: skola... sen stack jag och johanna till Champi , Johanna åkte hem nästan direkt igen, sen åkte jag Basse och Champi till skäralid.
I Torsdes så stack jag och Johanna till Frida i Bälinge vi grillade och snackade en massa det var trevligt tack tjejer<3 Väl hemma märker jag att jag var ute låst och mamma och pappa kommer hem om 1 1/2 timme men till slut kom dem!
Idag stack jag till Johanna ett tag senare kom Basse och Champi efter en stund kom även Anna-Maria massa skratt vi käkade pizza och vi började kolla på en film sen så körde jag hem... och nu sitter jag här

Snart har jag inte ätit onyttigt i en vecka wihooooooow!!!

Kommentarer:

1 johanna:

skriven

inte för att paja din glädje men pizza e fan INTE nyttigt.

2 samantha:

skriven

hah nej men pizza e mat (Y)

Kommentera här: