Riktig skitdag!

Mådde inte alls bra idag så runt ett så bestämde jag mig för att bege mig hem ifrån skolan. Somnar på bussen för att jag mår så dåligt och vaknar precis innan jag ska hoppa av, som vanligt börjar jag rota efter mina nycklar och märker att de inte ligger i min väska. Jag har lämnat kvar nycklarna i skolan och vi har eget arbete imorgon. Så mamma och jag får åka tillbaka till skolan igen, jag som bara ville hem och vila. Men nu är jag lite lyckligare för jag och Hanna har precis bokat tågbiljetter till Stockholm en resa som vi ska göra med skolan innan höstlovet. Jag som aldrig har varit i våran huvudstad vet inte om jag bara är ruskigt nervös eller om jag är överlycklig.

Kommentarer:

1 farmor:

skriven

det måste vara kul att göra en resa till hoppas det blir bra .

Kommentera här: