Hej hej hej

Stressen har gjort att jag helt glömt bort bloggen! Jag har gjort riktigt mycket denna veckan och tycker att jag har presterat väldigt bra. I tisdags så var jag på intervju på skolan jag ansökt till nu efter gymnasiet, vi fick även fotografera på plats och jag är nöjd med dagen och tyckte att det gick helt okej! I onsdags så var det lärarmiddag och det var riktigt trevligt. Efter middagen blev det utgång och jag hade kul som vanligt. Besökte Ullared tillsammans med Christoffers mamma och syster i fredags. Känner att jag fick med mig fina fynd hem så jag är mycket nöjd. På kvällen så åkte vi på 65-års kalas sen efter det blev det vidare till en fest i Perstorp. Lördags så tränade jag och älsklingen sen chillade vi. Idag blev det ett mördarpass på gymmet och på dagen solade jag.

Kommentera här: