almost dream come true

Slet mig till skolan imorse. Slet mig igenom skoldagen väl hemma var jag tvungen att kela kudden detta fick jag göra i knappt 20 minuter då mamma verkligen drar mig ut till matbordet hmmpf! Vi åt snitzel och potatisbollar och sås.
Efter att ha ätit bestämmer jag mig för att sätta mig vid datan kolla igenom lite bloggar kul då tex kenza nu är utomlands i Egypten avundsjyk? ehh JA!! Sen började jag med den fördömda uppsats jag nu skrivit på i många timmar och i minst fyra dagar och kanske mer eller mindre 90 minuter varja gång, vår lärare sa att detta var en liten inlämning? jobbigt! vill bara bli klar tur har jag bara lite kvar och den ska vara klar till fredag 2 dagar på mig ! Jag hinner nog.
Blev jätte glad när jag hörde att mamma beställt klipp tid .. men den 12 aprill -.- palla!
Kommer säkert få klippa av ca 3cm hår, men de kommer va vä'rt de då mitt hår kommer bli friskt igen förhoppningsvis.
Skola idag och jag och Jenny var busiga på fysiken gör vi eget arbete och vi hadelärarens bärbara data där vi inte precis kunde göra något eftersom vi hade vårt arbetsmatrial på mina inloggningsuppgifter så vi letade upp en bild på en toalett inehållande bajstollaroch la som bakgrundsbild på datorn , vår lärare skrattade dock bara, läraren var Dan (A)
prococerade 6or med flera, gick inte så bra då alla var rädda för oss.
Sen provade vi sån dejtinsajt men vi han inte ansöka klart innan vår lärare stoppade oss. 
Detta hade vi igentligen inte alls tid med då Jenny åker  till frankrike och spelar Em i bowling.
De som hade prov intill klagade på vår högljudhet, ahh vi hade kul.
Nu får jag slita häcken av mig på fysiklektionerna ensam!
Johanna va med sjukis idag :( BUUU
btw imorgon blir de nationella uppsats i engelska, ingen google translate betyder tänka lite. betyder detorkar jag inte snyft, får gå och lägga mig i tid.....

Ta en kopp te nu ? :D

Ger er några härliga vårbilder så ni inte tappar hoppet om vår!



Kommentera här: