Torsdag

Just nu så har jag en väldigt stressig vardag och därför så har jag inte riktigt tid med bloggen. Tänkte att jag kan dela med mig utav vad som pågår. Vi i klassen har en gemensam utställning på Hillesgården utanför Östra-Ljungby med vernissage på lördag den 22 Mars. Vi har ett pågående projekt där vi också ska delta i en utställning på Keramiskt center i Höganäs. Vi ska besöka en eller två keramiker var i deras ateljé och sedan ska det göras ett bildspel utifrån det material vi får ihop. Bildspelet kommer sedan att visas på utställningen i Höganäs i Juni. 5 Juni så tar min utbildning på Munka tyvärr slut och det är då tid att bege sig vidare förhoppningsvis mot nya utmaningar och därför håller jag nu på med ansökningsprover som ska skickas till nya skolor. Nu påbörjar vi även vårt sista projekt som ska leda till en utställning på Dunkers kulturhus i Helsingborg. Detta är lite utav det som tar upp all min tid. Men jag klagar inte för det är kul och precis det jag vill hålla på med!

Kommentarer:

1 Anna-Maria:

skriven

Va mycket spännande du har på G! Hoppas det går bra med arbetsproverna :))) saknar dig <3

Svar: Ja det är mycket nu! Saknar dig också <3
Samantha Svensson

Kommentera här: