Killer

















Det är skönt att ha en vän som alltid finns där, jag har en sådan vän. Han är inte människa men han älskar mig i alla lägen. Även om han inte kan prata så tvivlar jag aldrig på vår vänskap. Det är han som väntar på mig när jag kommer hem alla gånger. Ingen annan visar sån lycka som han gör när jag kommer hem, även om jag bara varit borta några få timmar. Han är alltid runt omkring mig, jag lägger inte alltid märke till det. Men sitter jag i soffan sitter min fina vän i soffan. Sitter jag vid matbordet står min kompis med tassarna på mitt ben och ber om att få komma upp. Förvånad jag blir när jag tittar bredvid mig nu och jag ser att min älskade lilla vän ligger där och sover. Jag känner en rädsla för den dagen han inte längre orkar vara med oss på jorden. Jag kommer känna mig så ensam, tom och ledsen. Men var Killer än befinner sig så vet jag att han alltid kommer vara i min bästa vän. <3

Kommentarer:

1 Jenny:

skriven

Hej, jag måste bara berätta att jag läste jämt din blogg för typ... 3 år sedan?? eller nått sånt.. och hittade den nu igen pga att jag hade länkat den förut... och du har bara blivit grymmare på att fota! nu är apbra. bara så du vet :)! heiiiidå

2 Virvelvindsflickan:

skriven

Fina bilder!

Kommentera här: