9 månader

Något kanske inte alla viste. I snart 9 månader har jag kämpat för att bli nöjd med min kropp. Både genom att mationera och inte äta något onyttigt. Det har faktiskt gått väldigt bra och jag mår betydligt mycket bättre. Jag har sprungit så många runder i skogen att jag inte ens kan räkna dem. Jag har hållt mig ifrån allt onyttigt förutom alkohol, pizza och hamburgare. Att sluta röra mig finns inte nu, när jag började i januari trode jag aldrig att det var något som skulle hålla. För aldrig innan har jagvarit så motiverad att jag kunde gå ut och bara springa en runda i skogen. Samt att jag hade väldigt svårt att hålla mig borta från alla bakelser, godis, chips och läsk osv. Jag har fått köpa nya jeans för att mina gamla blivit för stora. Innan ville jag inte ens använda jeans för att jag tyckte jag var för stor. Men en sak undrar jag över, när blir man nöjd? Jag har hela tiden gjort detta för min egen skull, för att jag ska bli nöjd. Men jag tror aldrig att jag kommer bli nöjd.

Kommentarer:

1 elinpelinsilver!:

skriven

Min Man! Du är hur fin som helst och behöver inte alls tänka på sånt men jag förstår dig ändå :)

Jag äter inte heller godis,kakor osv och försöker med träna så mycket jag kan, men jag tror inte man blir nöjd föräns man verkligen känner sig trygg i sig själv och kan gå i vilka kläder & väder som helst ;) puss <3

2 elinpelinsilver!:

skriven

Min Man! Du är hur fin som helst och behöver inte alls tänka på sånt men jag förstår dig ändå :)

Jag äter inte heller godis,kakor osv och försöker med träna så mycket jag kan, men jag tror inte man blir nöjd föräns man verkligen känner sig trygg i sig själv och kan gå i vilka kläder & väder som helst ;) puss <3

3 myrann:

skriven

Du är duktig, kämpa på! :)

Kommentera här: