Talking to the moon


Fredag: Vaknade upp bredvid min underbara pojkvän som åkte hem tidigt för jag skulle iväg och tatuera mig. Det var ju inte min första tatuering. Men denna gången har tatueringen en betydelse, den står för hur jag blommat ut kämpat och fått mer självförtroende, jag tatuerade mig hos Sara (Lady C tattoo). Känner på mig att detta bara är en av många tatueringar jag kommer göra. Senare på kvällen kom Johanna hem till mig, det blev ganska sent vi kollade idol, pratade och hon spelade in en video på mig.. Blev väldig deppig när jag upptäckte att Chili hade haft det kul med mitt naturgodis. Hittade påsen på golvet och vissa bitar flöt runt i saliv, så påsen åkte i soptunnan. Inte första gången han snor mitt naturgodis! Man skämtar inte om naturgodis... Ikväll kommer min sötnos hit och vi ska väll mysa, längtar efter han massor <3

Kommentarer:

1 Fia:

skriven

Fan vad snygg den blev :)

Kommentera här: