lost myself


Jag har blivit förkyld, men jag hoppas att jag ska kunna genomföra den roliga helgen som väntar mig i alla fall. Imorgon ska jag och Josefi kolla på Carl Norén i Lund, jag dör lite av längtan. På lördag ska jag på 20års fest för Robin har fyllt 20! AWESOME helg! så det vore synd om jag skulle behöva ligga hemma sjuk.

Idag fick jag kläderna som jag beställt från HM, jag blev jätte nöjd! Nu blev min garderob ännu lite fullare. Jag fick hem en svart byxdress och en blå bikiniöverdel.

På tåget idag när jag satt och tittade ut genom fönstret på hur Sverige dränks i vatten, hör jag två damer på sätet bredvid som pratar om att den ena av dem ska på semester till Kanarieöarna. Livet kändes en aning meningslöst. Men dom kunde dra ner mig ännu mer! De talade sedan om att vi har vinter i ungefär 5 månader (nästan ett halvt år!). Vi längtar efter sommaren hela året som knappt håller i två månader. Då ställde ja mig själv frågan varför bor jag i Sverige?

Kommentarer:

1 Suneeta & Chanel:

skriven

Fin bild! =)

2 www.collectionbyangelina.blogg.se:

skriven

hej !



kolla in min blogg där jag tipsar om dofter , kosmetika och nagellack och härliga vår NEWES! :) välkommen!



min blogg adress står ovan!



3 Jonna:

skriven

Hejsan! fin blogg :D Kolla gärna in min och släng dit en kommentar!

4 william:

skriven

skitfin bild:D

5 idagabrielsson - foto, mode & mitt liv:

skriven

SV: Ååå tack så jätte mycket, kram!

6 Danielkl.com:

skriven

=)

7 Ingrid:

skriven

krya på dig! Vilken fin bild på dig:-)

Kommentera här: