Midsommar



Hade en riktigt rolig midsommar! Vi lekte lekar, åt god mat, badade i Bälingesjön, söp och dansade såklart runt midsommarstången. Det var grymt bra stämning hela kvällen. När kvällen var slut väntade en vandring från Frida hem till Maria. Vi var kanske inte så laddade på att gå 5 km med stor packning efter en tuff kväll/natt. Men tillslut kom vi fram i alla fall och då kändes sängen som den bästa platsen på jorden!

Dagen efter spenderades hemma hos Maria. På morgonen blev det massa pannkakor sylt och jordgubbar. Senare hälsade Anders och Lina på så då blev det en tripp till Örkelljunga för att köpa pizza och film. När vi kom hem till Maria var jag vrålhungrig och vräkte i mig pizzan. Efter maten blev det film, eller jag somnade medans de andra kollade på film. Fick nötter kastade på mig men lyckades sova igenom filmen ändå.

När jag kom hem på kvällen hoppade Killer på mig och kramade och pussade mig, jag tror han saknat matte när hon varit borta två nätter i rad. Fick inte ens en lugn stund vid datorn för han skulle upp i knäet och sitta med!

Kommentera här: