färglös


Sista veckan på jobbet, riktigt skönt. Kommer vara grymt taggad till helgen då allt arbete är över och jag kan känna mig fri igen, träffa vänner när jag vill och inte ha tider att passa!

I fredags var jag med min pojkvän, vi tog det bara lugnt för jag var sjuk dagen innan. På lördagen åkte jag med min familj till Röstånga för att gå på marknad men det var kaos. Det hade regnat något extremt och marken hade förvandlats till ett enormt gyttjehav, i gångarna vad det över 1 dm djup gyttja. En vända hem om sen åkte jag till Hässleholm för att träffa Anna-Maria, vi hyrde filmen mean girls 2. Sen kröp vi ner under en filt i soffan och mös framför den. Efter det begav jag mig mot stationen i regnet för att jta tåget till ett poolparty i Perstorp. Ja ni hörde rätt, poolparty när det regnade. Dagen var mycket trevlig och jag hann träffa många underbara människor! Söndagen spenderade jag tillsammans med Johanna i min soffa, vi letade musik till en fest vi ska hålla i den 12 augusti. PUSS

Kommentera här: