Sam

Vem är egentligen jag ? Mitt namn är Samantha, jag bor mitt ute i ingenstans utanför den jätte stora staden Perstorp. (på tåget har man ett antal gånger fått höra hur fan kan någon bo här?)

Hur jag är som person? Jag försöker att aldrig dömma folk utan att ha pratat med dem själv och lyssnar ofta inte på andras åsikter och första intryck utan tar heldre reda på de själv, jag är dock jätte blyg så de blir väll bara om jag verkligen får läge att prata med nån. 

Ganska glad och positiv tycker om att va med männsikor med humor och bra humör, det värsta jag vet är sura människor utan humor. Jag älskar att få folk att skratta och bara bli allmänt glada.

Just nu är jag en träningsnarkoman som tränar 3-4 gånger i veckan. Jag är en kreativ människa då jag gillat att sporta, fotografera och måla allt som har med skapande att göra väcker oftast intresse.

Jag brinner även för musik inte skapande utan att lyssna på musik.

Jag går just nu första året på gymnasiet Ljud och bildskolan i Helsingborg där läser jag samhälle med journalistik som inriktning. Jag trivs väldigt bra på skolan. Även om det innebär att man får plugga mycket men skolan är frivillig och det är bara att bita i det sura äpplet ibland för att komma någonstans.

Något dåligt med mig själv är att jag är dålig på att säga ifrån och ta för mig samt att jag ofta skrattar när någon skadar sig (skadegläje är något av de roligaste jag vet)

Jag har inga vidare framtidsplaner ännu men jag ska studera vidare efter gymnasiet verkar de som i allafall kanske ta ett sabbatsår och resa

Nej nu ska jag iväg till gymmet hejs <3

Kommentarer:

1 myrann:

skriven

Kämpa på med skolan och träningen. Jag är stolt över dig kusin! :)

Kommentera här: