Radion spelar vår sång

Egentligen borde jag göra annat nu! Typ skriva en grej som vi har tills imorgon BLA BLA BLA. Men kände bara för att uttrycka hur otroligt glad jag blir av att sitta och skrika ut svenska låttexter FRIHET! Helt underbart även om brossan sitter bridvid och kommenterar "du kan för fan inte sjunga!" så ser han sådär retligt glad ut!

Nu har jag pluggat lite egentligen inte tillräckligt men ska plugga mer efter jag skrivit detta sen ska jag leta upp träningskläder och så drar jag iväg på fotbollsträning! Känner mig ganska stolt över mig själv över hur aktiv jag faktiskt är!

Jag är så otroligt trött på att spendera massa tid på att vänta på skjuts idag har jag samanlag lagt 3 och ½ timme endas på att vänta, tycker det är slöseri med tid på hög nivå.

På fredag blir de bio med några tjejer från klassen vi ska se på love and other druges som har premiär då, det ska bli jätte kul!




två låtar som jag aldrig tröttnar på :
Carolina Wallin Pérez – Utan dina andetag
Carolina Wallin Pérez – 747



 

Kommentera här: