I’d catch a grenade for you

Hemma igen sitter just nu och skriver ett arbete om bibeln som ska va skrivet på engelska. Ganska segt att göra detta en lördag. Om era föräldrar ska till XXXLutc i Malmö så rekomenderar jag att avstå den resan. Visst de hade helt underbara möbler till bra priser och allt fick en att dreggla men att gå med ens föräldrar genom en så stor möbelaffär tar massor av tid. Speciellt om de som mina ska stanna överallt och kolla i flera minuter.

Men jag blev nöjd när det blev min tur att shoppa! Handlade en hoddie, ett par skor, ett par byxor, en BH och en skinjacka. Blev nöjd också, nu lär jag inte shoppa på ett tag !



Cause what you don't understand is
I’d catch a grenade for ya
Throw my hand on a blade for ya
I’d jump in front of a train for ya
You know I'd do anything for ya

Kommentarer:

1 Mathilda:

skriven

Åh, det där engelska/religions arbetet är väl skoj. Stefan och Pernilla verkar ha tyckt det fungerade bra med oss ^^



Sv: Ni kan va ;)

Kommentera här: