I'm still alive but I'm barely brething.


Idag fyller min farmor 70 år, massa grattis till henne och hoppas att hon får en toppen dag!

På senaste tiden har det svartnat mycket för mina ögon när jag ställt mig upp. Det hände nyss och det är nog en av de värsta gångerna jag varit med om. Kunde känna att mina läppar domnade av och jag såg helt svart hur länge som helst. Jag var helt hundra på att jag skulle hamna på golvet denna gången, men det gjorde jag inte. Usch vilken äcklig känsla det var.

Idag kommer Leonora till mig tänkte vi skulle hyra film, prata och ha det massa mysigt. Imorgon ska jag spela fotbollsmatch och på onsdag börjar skolan. Lite ångest men jag är ändå förväntansfull, självklart saknar jag alla underbara männsikor i min klass som jag knappt träffat under lovet men tanken på att skriva in massa läxor inlämningar och prov almanackan igen är skrämmande. På torsdag får jag min efterlängtade lön, då blir det stor shopping! <3

Kommentera här: