Du är kvar i nått jag lämnat



Orkade inte fixa någon ny bild idag så slängde ihop ett collage, varje gång jag gör det blir jag äckligt kär i kläderna jag hittar! Jobbig skoldag idag, började 08.00 och slutade 16.11 hade en rast på 40 minuter och det var lunchen. Helt slut nu, men ganska kort dag imorgon så det känns lite smått okej. Speciellt med mina fina klasskamrater.

Min mamma har fått extremt dålig hörsel dagens exempel....
Jag till min bror: Ska du ha mer smör eller jag kan ta undan de?
Han svarar: ta du det!
Mamma frågar: Va!!??? har ni chilli på mackan?

Fast jag skrattar mest åt det, kommer dela med mig av fler hör fel min mamma gör här i bloggen! Ikväll ska jag spendera tid framför tvn och bara ta det lugnt, kan vara riktigt skönt ibland. Speciellt när man fortfarande är krasslig. <3

Kommentarer:

1 Virvelvindsflickan:

skriven

kläderna! mhhh. hjerta

Kommentera här: