planer för morrondagen!


Imorgon ska jag umgås med de här brudarna + frida<3
Vi börjar dagen hemma hos mig då det blir massa stek och badning i och vid min pool.
Sen blir vi lite mer traditionella med kransar sill ny potatis jordgubbar glass och annat... kanske t.o.m midsommarstång! När tiden är inne förflyttar vi oss med moped till en sjö där vi tar båten ut och fiskar och snackar och myser bla kommer myggsprej hänga med inte för att någon av oss tjejer har hjärta till att döda en fisk, vi vet knappt heller hur man sätter på en krok på linan men det kommer gå skit bra! 

Känner på mig även om man inte ska ha förhoppningar att det kommer bli en kick as midsommar

Kommentarer:

1 johanna:

skriven

ehm jag kan fiska ^^ och ja jo jag har dödat fiskar..

2 Samantha Svensson:

skriven

haha oki, jag har inte

Kommentera här: