klockan slog precis 22.40

ligger i min säng helt utmattad med en knall röd mage från gårdagen som svider,
Det är runt 30 grader här uppe och jag som är mörkrädd vågar absolut inte sova med fönstret öppet.

Råbocka: Blir upplockad av alex och johanna åker bil till bälinge, väl framme väntar vi på maria och frida sedan ännu mera väntan på bussen. Vi skulle ju ha med oss cyklarna så vi hoppades att det inte var någon surgubbe som körde!
bussen kommer och maria ler snällt och frågare om cyklarna han säger först att man inte får ta med cyklarna på bussen sedan tilllåter han det i alla fall så vi skulle slänga in cyklarna i bagage utrymmena under bussen det var bara det att 2 st cyklar helt omöljigt skule få plats där men vi va ju tvungena att prova, vi ger ju inte upp i första taget! Vi blir varma och stressar när vi ser att alla i bussen sitter och tittar ut på oss, till slut sticker gubben ut huvudet och säger att vi får strunta i cyklarnas så vi får lägga dem i vägkanten..
Väl på bussen är vi jätte varma och massa nyfikna ögon stirrar på oss efter som vi gjorde bussen en del försenad. Hur skulle vi nu ta oss till råbocka? vår lösning var att gå, med tunga väskor inehållande massa vatten och en del mat med andra ord tunga överfulla väskor började vi gå till Råbocka! varma blev vi, det som fick oss att orka gå var nog att vi kunde tänka oss den sköna känslan att bara slänga sig i havet.
väl framme slängde vi av oss alla kläder till endast bikini och bredde ut oss på en yta sen sprang vi ner till vattnet .
Det blev en massa stek en del bad och vi träffade även på en del människor som vi kände igen:) En runda till glassbaren (kan rekomendera kulglassen annanas sorbet!!! riktigt riktigt god blir nog min nya favorit)
klockan blev runt halv 5 när vi var tvungena att bege oss den långa vägen till bussen igen, denna gången lite tröttare lite brunare och lite mindre hopp men till bussen kom vi och vi han med den i alla fall! vägen hem gick bra inga cykel incidenter.
En riktigt bra dag med 3 riktigt bra brudar<3
Väl hemma kände jag hur jag blev segare och segare så jag kollade fotbollsmatchen på tv bracilien chile , ingen bra match enligt mig,  men men
Imorgon blir det att baka med tjejerna, choklad tårta typ kommer säkert bli riktigt smaskigt sen kommer vi säkert stekas en stund med puss på det!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag vaknar imorgon med ett toppenhumör och ingen mage som är illröd och svider!

Godnatt!

Kommentera här: