minnesvärt<3


Mormor, Tobias och den röda saken är jag, i bakgrunden ser man även morfar

Tobias och jag hemma hos mormor.

Jag Tobias och morfar, påskkärringar

Tobias och jag badar i pool i mormors trädgård

Jessica mamma pappa och Tobias , mammas och pappas bröllop

Jag och tobias ute bland morfars kor

Plutten somlär sig åka är jag, mamma som håller i mig och tobias med klubba sen runt om är mina kusiner, på en is på en åker utanför min mormors hus som syns i bakgrunden

Ronja , jag och tobias i mormors vardagsrum

Jag med napp tobias och kerstin

Hanna, ronja jag och tobias

Hanna Ronja och jag, traditon på sommaren hos mormor jordgubbar glass och socker eller jordgubbar med mjölk och socker<3

Tobias Jag Hanna om man inte hade badkar hemma varför inte låna mormors?

Folk kommer alltid att försvinna, vi alla dör någon dag<3

Kommentera här: